11 de desembre 2008

Ves que no sigui la última...

El temps a Medellín se m'esgota i d'aquí a una setmana ja hauré d'estar fent la maleta per tornar cap a Vilafranca. Del que estic ben segur és de que aquesta tornarà força més plena del que va venir. I no parlo de regalets i obectes varis que em vull endur cap a casa (que també) però sobretot dels guanys que aquesta experiència m'ha aportat com a estudiant, com a militant, com a artista i sobretot... com a persona...

Deixem el balanç però per a més endavant, les 20 hores de viatge de tornada ja em permetran fer-lo en calma. Ara és moment d'anar tancant els projectes que he hanat desenvolupant...

Abans d'ahir vaig ser el tallerista d'una jornada sobre software lliure que tot i no aplegar una gran multitud crec que va ser prou profitosa per aquells que van assistir-hi i també per a mi ja que el treball de preparació previ m'ha permès aprexndre coses noves.

El servidor instal·lat a la Red ja funciona com a servidor Ftp i ben aviat allotjarà també el "campus virtual" de la "Escuela de formación popular", el més segur desenvolupar amb Moodle (gran eina).

En un altre ordre de coses, dilluns marxo cap a Caramanta, un poblet a unes 3-4 hores d'aquí, per tal de passar-hi un parell de dies maquetant el que serà el butlletí d'una comunitat d'agricultors de la zona.

I sobre aquests dies passats... un cap de setmana ben mogudet amb un parell de "festivals" organitzats un per la Red i l'altre per un col·lectiu d'anarko-punks (ja us podeu imaginar de quin pal anava la cosa...) i ahir una marxa la mar de bonica pel passeig principal de la ciutat junt amb els "desconnectats" (gent que no gaudeix de serveis públics com llum, aigua,...) de diferents comunes (barris) populars, jo com que soc "turista" només feia fotos..XD

I res, ara marxo cap a casa un company que innagura el pis i fa una festeta... vaig passant que sinó faré tard!!

Una abraçada!!
Ara si, ens veiem aviat!!


Façana de la Red Junvenil (xula eh!)

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Fèlix!

M'alegro de que tot et vagi bé per terres colombianes. Pel que tinc entès, tornes la setmana que ve, per tant, serem a temps de celebrar el teu aniversari, no?

Ara que ho penso... jo tinc un contacte a Barranquilla (i no és la Shakira xD), és una família d'advocats que treballen pel govern del senyor Uribe. Un dels fills viu a Barcelona i és molt amic d'un company meu de la uni. Jo el vaig conèixer a unes colònies a la Costa Brava fa força temps i no parava de dir-me que si viatjava a Colòmbia, m'acolliria a casa seva i em tractarien com un príncep. Si t'interessa ja saps... Encara que no crec que sigui gaire coherent amb el projecte que desenvolupes, però si algun dia hi has de tornar...

D'altra banda, aquí et trobem a faltar molt, sobretot a nivell organitzatiu. Jo personalment trobo a faltar aquell sms impersonal que solia dir en 2 línies "Ei gent! Aquesta nit soparet i gresca. A les 10 a la plaça." (no crec que puguis llegir la "c" trencada xD). A part dels jocs dinàmics que proposaves sempre amb un fil conductor darrera molt treballat.

En fi, ens veiem en pocs dies!
Salut!

p.d. Tinc especial curiositat pel tema del Cartel de Medellín, ja m'ho explicaràs aviat, oi?