28 de novembre 2008

Vida sana i cultureta

Doncs si , la meva vida a Medellín està essent la mar de tranquil·la i he aconseguit crear una mena de rutina en la que, la veritat, em sento molt a gust doncs m'està permetent cultivar el cos i la ment d'una manera que no havia pogut disfrutar fins ara. La vida cultural a la ciutat és super intensa i si a això hi afegeixes el munt d'activitats que es desenvolupen a la Red et surt un programa per no aborrir-te de cap manera, a continuació un xic de tot el que he fet aquests darrers dies...

Arts plàstiques: Museu d'art modern de Medellin, Débora Arango, Pedro Nel Gomez, els desastres de la guerra de Goya... mini-taller d'stencil, mini-taller d'encuadernació...

Teatre: taller de teatre amb l'escola de formació popular de la Red

Clown: Mimame (Festival de clown de Medellin) amb Peter Mim, Jango Edwards, Loco Brusca, Levati, Mimusen i Punto clown... taller de clown amb el col·lectiu d'art de la Red

Cinema: Oscuro objeto de deseo de Buñuel, Malos hábitos (transtorns alimentaris) i Olga (vida d'Olga Benario Prestes).

Filosofia: Simone de Beaviour i Max Webber

i tot això passant per la instal·lació d'un servidor a la red que de moment ja actua com a router, com a servidor FTP i com a proxy i que ben aviat fara xocolata desfeta... XD, també per unes jornades sobre comunicació popular molt interessants!!

Aquests dies m'han plantejat de passar una setmaneta a la zona costanera del país però després de pensar-ho un temps crec que em quedaré per aquí perquè aquests dies la Red té un parell d'accions importants en les que m'agradaria participar... ja aniré explicant

A tall d'actualitat política http://colombia.indymedia.org/news/2008/11/95850.php, un dia faré un post només d'aquest tema...

Veig que m'ha quedat un post molt referencial però és com el meu cervell està funcionant aquests dies...

Una molt forta abraçada!!

Para la guerra y la miseria miles de excusas,
para la resistencia muchas razones!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

rei!
m'alegro que estiguis bé.
Sempre és bo llegir-te i veure que estas feliç aquí. :)
a mi m'agradaria però un cafè amb tu.. el tema de la índia m'està menjant el cervell...
un petunàs