24 d’octubre 2008

Medellin - Ciutat de l'eterna primavera

Abans de res un byte de silènci pel meu pobre portàtil que ha trobat la seva fi en terres colombianes... 0000 0000 .... gràcies!

En el seu lloc ara disposo d'un petit msi wind notebook que per ara esta rutllant prou bé, ja us l'ensenyare quan troni!

Us escric des de la 2a ciutat més gran de Colombia, Medellin, on se celebra el "V encuentro nacional de telecentros de Colombia" en el que jo presento el meu projecte juntament amb l'organització amb qui treballo a Colombia, Colnodo, i amb els veneficiaris de la prova pilot que són la gent del "Tegido de comunicación" de la comunitat Nasa de la zona del Cauca (www.nasaacin.org).

La trobada té una part força protocolaria i corporativista (abans de cada acte important es canta l'himne de Colombia, la gent va amb targetetes amb el seu nom, et regalen una motxilla amb tot el material de la trobada...) però les dinàmiques que s'hi generen i les experiències que s'hi comparteixen són excel.lents. Per altra banda la gent de la comunitat Nasa, també val molt la pena, són tres personatges que no paren de fer broma sobre els elements de la gran ciutat que els semblen més curiosos però que a la vegada es prenen molt seriosament el seu projecte que , en part, també és el meu.

Durant la trobada m'estic en un peazo de hotel al centre de la ciutat junt amb la majoria d'assistents a l'acte.

Avui m'he trobat amb la gent de la red juvenil de Medellin que són amb qui segurament acabaré de passar el temps que em queda a Colombia i la cosa pinta força bé. Són una gent amb un munt de projectes entre mans entre els quals espero trobar el meu lloc. Ja us aniré explicant.

Demà tornem a Bogotá on haig d'acabar d'enllestir un parell de coses i segurament a mitjans de setmana seré alra vegada a Medellin on espero participar en un Forum Social que organitza la gent de la "Red" de que abans us parlava.

Fins aqui, avui...
Que lo pasen bacano!!

Petons i abraçades


Taula d'obertura de la trobada
(el segon per la esquerra és el meu "jefe")

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Fèlix estic flipant! Sona tan seriós tot plegat... No t'imagino cantant i ballant el wandanxú amb aquesta gent! jejejej

Ei però segur que estàs aprenent un munt de coses i vivint experiències úniques. Aprofita-ho! (ja sé que ho fas :))

No sé nen... que quan us veig involucrats amb projectes tant importants m'adono que ens estem fent grans... i em començo a plantejar coses realment de pes "que de dónde soy o de dónde vengo?¿?¿?" "Cuidaooo!!!" jejeje

No, bromes a part, em sembla molt interessant tot plegat.

Un petó des de Barcelona!

Ariadna Caballero Folch ha dit...

eis preciós! M'agrada veure't més animat i saber què fas i per on pares! Tot i la serietat, estic segura que val molt la pena el que fas i que ho estàs aprofitant al màxim!
Ostres, això que diu la maria fa una mica de por però potser és veritat...
Res, un petonàs i cuida't molt!
Parlem!

Anònim ha dit...

Corason, a la propera broma freaky de un "bite" pel teu puto pc, se't pega. així de claro i sensillo.
Si ens has d'ensenyar el teu pc nou quan troni, a vore si venen tormentes doncs... tem fatal.
A mi m'has semblat un ejecutivo...ciutat amunt, ciutat avall.
Espero que siguis feliç.

T'estimo rei! un petó!!

Anònim ha dit...

Medellin, ciutat de l'eterna primavera!??!!! Doncs, t'he de dir que jo aquest dimecres vaig veure nevar i tot! El temps està boig.

Deu ser la canya veure't parlar castellà...

Pel que expliques sembla que tot et vagi prou bé. Continua així que aquestes experiències són les que ens fan ser grans.


""El que importa és l'escàndol! Que el poble italià pugui exclamar, per fi, igual que els americans i els anglesos: -Estem fotuts amb la merda fins el coll i per això caminem amb el cap ben alt.-"" (MORT ACCIDENTAL D'UN ANARQUISTA, Dario Fo)


ELOI(des d'Ordal)

Unknown ha dit...

un byte de silenci!! xD
0000 0000!! xDD
Friki!
Vec que tot de guays! M'alegro molt que et sigui tant de puta mare.
Aniré lleginte així que mantent-nos informats.

Besades,
Ona.