06 de novembre 2008

En tu idioma v1.0 vs Pizza de pebrot i xampinyons

Dies d'estabilitat moderada, sembla que les coses s'estan començant a posar al seu lloc i la feina comença a donar els seus fruits, dormo més i menjo la mar de bé... :-)

Per una banda el meu nou company de viatge, la maquineta davant la qual em paso la majoria de les hores del dia, ara llueix la nova i flamant versió d'Ubuntu (Intrepid Ibex) que juntament amb els components adequats de Compiz li proporcionen la versatilitat i agilitat que empermeten desenvolupar les meves tasques professionals i extra-professionals de manera còmode i eficaç.

Tant, que (paraules textuals del meu "jefe") En tu idioma (la aplicació en la que treballo) ha deixat de ser una "beta" per passar a ser una "v1.0". Això significa que la meva feina presencial a Colnodo i a Bogotá està oficialment tancada, quedant només pendents un parell de reunions per acotar les tasques de manteniment i la metodologia de treball que seguirem a partir d'ara.
El fet d'haver completat amb èxit aquesta part del projecte m'omple d'anims i em dona forces per seguir treballant a partir d'ara en aquesta i d'altres empreses.

En el terreny personal tot va prou bé, a casa portem una vida ben tranquil·la, cuinem un munt de coses bones (mostassa, pa, crema de cacauet, pizza... panellets fallits...XD), mirem un munt de pel·licules (Elephant, Tierra y libertad, Los edukadores...), i ens reunim amb un munt d'amics per cel·lebrar la festa del sr. Moritz que ja és un any més gran... :-), la veritat és que en aquesta nova família m'hi trobo la mar de bé!!

Llàstima que això s'acaba perquè tant aviat com aconsegueixi trobar un raconet on viure me'n vaig cap a Medellín a treballar amb la gent de la Red Juvenil, per començar la que espero que sigui una altra gran experiència...

De tot això ja us aniré explicant...
Moltes abraçades, i com dirien al cauca... makwe peth!


Capçalera de En tu idioma

3 comentaris:

Ariadna Caballero Folch ha dit...

Que wai veure't tant bé!!! La veritat és que t'imagino i et veig feliç!!!! M'agrada que xerrem tant, a vegades va bé estar uns dies en contacte... no?
Per cert, m'has d'explicar com has penjat les fotos així... que mola molt i jo sóc una mica desastre amb aquestes coses, ja ho saps!
Apa tuuu!! T'estimo molt!!! i em sembla de conya que cuinis tant però això de que no et sortíssin els panellets... Trés mal!!(com diriem aquí l'Andrea i jo!!!).
Petonets!!!

sTr00k ha dit...

molta sort!!

Anònim ha dit...

xurriiii a vore si em dones senyals de vidaaaa
un petunàs!!