18 de novembre 2008

Amañado en Medellín

Doncs si, ja fa ben bé una setmaneta que estic "amanyat" a la meva nova llar que ara per ara és la ciutat de Medellín. Una mica més petita que Bogotá i bastant més calurosa. Aquí estic allotjat a casa un noi, en John, que veig mitja hora al dia de mitjana ja que marxa a treballar molt d'hora i torna molt tard o sigui que tinc el pis tot per mi durant el dia, a més ell no cuina mai per tant controlo també la cuina ... XD, un "luju" vaia!

Però la persona que em va acollir a la ciutat va ser un altre personatge que porta per nom Martín i que tot i ser una mica uribista és un tipus amb un gran carisma i un cor igual de gran, que regeix una taberna molt a prop de casa meva que porta per nom "La vendimia" en la qual llueix en un lloc preferent al costat d'un quadre del Che una figureta d'un 3d8 dels verds... XD. Això és degut a que ell va viure durant un temps a Vilafranca de la qual n'està molt orgullós i no para de parlar-ne, tant és així que ahir em va comunicar que demà marxa, per sorpresa de tots, altre cop cap a Vilafranca, així que si aquests dies us creueu per la parellada amb un xicot moreno i rabassut amb cara de colombià i que respon al nom de Martín saludeu-lo perquè és amic meu!

La meva activitat a la ciutat ha estat bastant moguda durant aquests dies. Primerament amb tots els tràmits necessàris per prorrogar un mes el meu visat ja que sinó hagués passat a ser un "sense papers". Per la meva banda he fet una mica de vida cultural i he visitat el "Museo de Antioquia" (massa Botero), la plaça Botero i la zona del centre de la ciutat en la que també a cada cantonada t'apareix un Botero (començo a estar una mica fart d'aquests personatges grassonets).

També he tingut un fort contacte amb la gent de la Red Juvenil per veure de quina manera hi puc col·laborar, de moment passaré a formar part de les files del sector informàtic (com no) i del grup d'art que curiosament ara mateix estant treballant el clown ...XD, de fet la meva primera jornada en aquests dos àmbits comença avui d'aqui a una hora, ja veurem com anirà...

En aquests dies passats ja vaig acompanyar a la gent de la red en diferents activitats, divendres vaig anar amb un grup que treballa la situació dels serveis públics als barris populars i vaig poder tractar de primera ma la situació d'aquestes families, per altra banda dissabte vaig viure una de les trobades mensuals que fan amb representants dels grups de joves (16-17 anys) de diferents barris de la cutat en que mitjançant activitats una mica esplaieres tracten temes d'important transcendència social, va ser en aquest cas el moment dels rols de gènere i la homosexualitat. Realment tot molt interessant!

I tot això passant per la festa d'innaguració de pis d'una companya alemana, una visita al cine per veure "Rojo como el cielo" (boníssima, salten les llàgrimes) i una visita amb en Martín i un altre amic a "El penyol" (muntanyeta on pugen els turistes per veure el paisatge de la zona).

En resum, que estic molt bé i força ocupat, tot i això crec que és la meva primera estança fora de casa en la que sento una mica la nostalgia, suposo que és també perquè de moment ha estat la més llarga. Crec que és també una bona senyal de que entre catalans i catalanes també m'hi trobo la mar de bé!

De moment això és tot, em vaig a dutxar i cap a la red...
Espero que estigueu tot/es de conya!
Una abraçada!!

"si cerramos los ojos no nos asustaremos ante la aterradora mirada del dragón y de igual modo podremos abanzar, pues ya conocemos el camino..."

3 comentaris:

Anònim ha dit...

per fi xicot una actualització!!
me'n alegro molt que estiguis bé!
I jo si hagués estat tu, no hagués renovat els papers... viure com un sense papers amb els que tenen papers al contrari d'aquí, ha de ser tota una aventura ;)

així doncs, des d'aquí i crec que en nom de tota la colla (i sinó, com sempre, me'l otorgo) estem contents de que tot et vagi tant bé.
Creiem que era indispensable fer-se amic d'un home amb taverna. Més que res pel si el Pit visita el país.
El motiu pel que aquest home va visitar Vilafranca és per a mi, el mateix handicap del Mehedi a Vilafranca. Potser és l'únic punt de catalunya del google earth...¬¬

Per aquí t'anyorem mosso.
Passa-t'ho bé i sigues feliç! :)
un petunàs de tots!

Fèlix Casanellas ha dit...

El més curiós és que aquest home que va a Vilafrnca se'n va a viure amb la germana del Mehedi...XD

Anònim ha dit...

jajajajajja

a sus pies!!!!

que fort... el mundo es un pañuelo homeee